پرش به محتوا
خانه » وبلاگ » آیا درمنه باعث سقط جنین در بارداری می شود؟

آیا درمنه باعث سقط جنین در بارداری می شود؟

آیا درمنه باعث سقط جنین در بارداری می شود؟

 

آیا درمنه باعث سقط جنین در بارداری میشود؟

 

 

سقط جنین با درمنه آیا درمنه باعث سقط جنین می شود؟ چه میزان درمنه باعث سقط جنین می شود؟ درمنه چگونه میتواند باعث سقط جنین شود؟

آیا درمنه باعث سقط جنین می شود؟

بله. اگر از درمنه در دوز بالا و به صورت چای استفاده شود میتواند منجر به سقط جنین شود. پیشنهاد میکنم حتما با ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا همه آنچه باید درباره خطر سقط جنین و درمنه نیاز دارید بدانید را به شما بگوییم.

خرید قرص سقط جنین

خرید قرص سایتوتک

چه میزان درمنه باعث سقط جنین می شود؟

نمیتوان بصورت دقیق مقدار درمنه که میتواند باعث سقط جنین شود را گفت اما روش مصرف درمنه و تکرار آن در دوز های بالا است که میتواند باعث سقط گردد. در ادامه روش هایی که باعث سقط جنین با درمنه میشود را به شما میگوییم.

درمنه چگونه میتواند باعث سقط جنین شود؟

گیاه پزشکان توصیه میکنند که درمنه تنها بصورت چای استفاده شود.
ابتدا مقداری (یک مشت) برگ درمنه خشک شده و یا تازه تهیه کنید. اگر برگ ها خشک شده هستند، آن ها را پودر کنید.
برگ ها و یا پودر را در یک فنجان آب جوش بریزید و برای 10 تا 15 دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد.
تفاله ها را جدا کنید و چای بدست آمده را بنوشید. روزی 2 تا 3 بار از این چایی باید بنوشید (یک فنجان در هر نوبت) این کار را تا 5 روز و یا تا زمانی که خونریزی شروع شود ادامه دهید.

درمنه و سقط جنین

درمنه درختچه ای است که در آفریقا، اروپا و مناطق گرمسیری آسیا رشد میکند. درمنه برای قرن ها جهت درمان مشکلات باروری در خانم ها استفاده شده است. همچنین درمنه در درمان مشکلات گوارشی، سرماخوردگی، آنفلونزا، صرع، برونشیت، انواع انگل ها، سیاتیک و سفتی ماهیچه ها استفاده میگردد. این گیاه دارویی دارای خواص ضد قارچی، ضد باکتری و ضد عفونی کننده است.

اخیرا درمنه به عنوان یک داروی خواب آور استفاده شده است چراکه دارای خواص مسکن و آرامبخش است. برای بهره گیری از این خاصیت درمنه، آن را روی بالش قرار داده و میخوابند.

به عنوان دارویی برای سقط جنین، درمنه حاوی روغن های فرار، فلاونوئید ها و تانن میباشد که رحم را تحریک میکند.

چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما